Ook een toestel van een uitstekend merk kan al eens stuk gaan. Standaard heb je minstens 2 jaar fabrieksgarantie maar de tijd gaat snel en voor je het weetmerk je bij het bovenhalen van je aankoopbewijs dat je het toestel al drie of vier jaar geleden hebt aangekocht. Bye bye garantie, hello kosten? Om deze onaangename verrassingen te voorkomen, hebben bieden we je bij je aankoop een verlengde garantie aan. Afhankelijk van de aankoopprijs van het toestel, betaal je een kleine meerprijs en je garantie wordt verlengd.
Dankzij de all-in garantie krijg je 2 jaar wettelijke garantie aangevuld met 3 jaar commerciële garantie. Gedurende de eerste twee jaar is geen enkele franchise van toepassing. Je factuur geldt als garantiebewijs, bewaar ze dus zorgvuldig en geniet vooral zorgeloos van je aankoop! Om vanaf het derde jaar transportkosten te vermijden (deze zijn vanaf het derde jaar altijd ten koste van de klant) kan je, je toestel zelf binnenbrengen of naar ons versturen, de onderdelen en het werkloon van deze herstelling zijn dan helemaal gratis. Koopt U een TV van het merk SONY geniet u ook bij een garantie uitbreiding van Home Service (vanaf 55 inch en groter). Dus bij een SONY TV met garantie uitbreiding, 5 jaar lang service aan huis. Bij OLED TV bestaat de kans op burn in. Het is de fabrikant die bepaald of deze burn in binnen garantie valt. (zowel binnen 2 als 5 jaar). Op accessoires zoals de remote en eventueel andere bijgeleverde accessoires alsook bij onnatuurlijke defecten is de verlengde garantie nooit van toepassing.
tvspecialisten.be draagt alle herstelkosten van je defecte toestel, inclusief de gepresteerde werkuren én de nodige wisselstukken. Voor elke toestel is de transportkost vanaf het derde jaar voor de klant.
Je krijgt een waardebon die 5 jaar geldig is. Wanneer het toestel aangekocht werd binnen de eerste 2 jaar, dan krijg je de totale waarde vergoed. Vanaf het derde jaar vergoeden we je de oorspronkelijke aankoopwaarde verminderd met 20% per jaar. (2-3 jaar: 20% - 3-4 jaar: 40% - 4-5 jaar 60%).